Ny kategori

Tänkte testa något nytt. Tänkte svara på vissa kommentarer här.
För vissa svar ni skriver är ju ganska smarta och borde delas med här, tycker jag ;)
Så sätt igång att kommentera nu.

hehe!

Men vi testar ;)

Emelie Frantz 
om blir så ledsen..:

Det är bra My.. stå på dig!!!...
finns inget värre än människor som inte kan vara glada för andras skull..finns med dig det vet du!!!
bara för att du kommer få den gulligaste ungen någonsin ;)

svar:
Det känns mycket bättre nu, tack mitt hjärta ;)
Precis, vissa är inte alls insätta i att skaffa barn, men det är vi. DET KÄNNER JAG!
Avundsjuka är den värsta sjukdomen.. helt klart! People, var glada för får skull ISTÄLLET!

vi har kärleken och det tycker jag betyder mer än pengar.
Hehe, ja exakt. Vår bebis kommer vara gulligaste..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0