blir så ledsen..

(och ni som inte vill veta, LÄS INTE DÅ!)

jag och daniel min sambo/pappan till mitt barn, är väldigt glada över och ni som inte tror vi är mogna till det, snälla håll det för er själva!
är så trött på allt snack som går..

vi kommer fixa det, kommer bli det bästa vi nånsing har gjort så snälla.., håll käften!

Har jävligt svårt att lita på folk nu, lr ja fortfarnade..

Iaf, Idag ska man ta en runda med systern, mormor o morfar :) Kommer bli jätte trevligt!
Ska inte tänka på ett skit.. bara umgås och finnas till..

BLIR SÅ LEDSEN



Kommentarer
Postat av: sofi

Klart vännen ni kommer fixa de . man växer in i de och varför skulle inte ni klara de. Man ska va glad för nått sånt hära och inte prata illa om någon när man väntar barn...blir arg när jag läser att folk tvivlar på er. kram på dig

2009-10-13 @ 11:58:28
URL: http://sofidahringr.blogg.se/
Postat av: katta

Dagens samhälle kryllar av avundsjuka människor, tyvärr är det så! Människor som bara är ute efter att såra sina medmänniskor. Bara för dem ser hur lyckliga ni är. Det ska väll inte dem förstöra ?

Skit i vad dem säger . Det är bara struntprat ! Ni vet och jag vet att ni kommer klara detta utmärkt :) <3 Puss på magen!

2009-10-13 @ 23:16:23
Postat av: Emelie Frantz

Det är bra My.. stå på dig!!!...

finns inget värre än människor som inte kan vara glada för andras skull..finns med dig det vet du!!!

bara för att du kommer få den gulligaste ungen någonsin ;)

2009-10-15 @ 12:53:32
URL: http://emeliefrantznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0