Ni säger att Edin rädda mig?!

Det är inte första gången, och antagligen inte sista gången jag hör att Edin´s komst  har räddat mig.
Förstår inte hur ni/du kan säga så. Som att jag skaffa barn för att jag skulle bli "frisk"??

Det var inte planerat men det var inte oplanerat iheller, men jag valde inte att behålla för att jag skulle må bättre..
Visst har Edin förändrat mitt lliv, min vardag,, till de positiva..
Men jag är inte så egoistisk att jag sätter ett barn till världen för att jag ska må bättre och slippa ensamheten!!!

VILL ALDRIG HÖRA DETTA IGEN!!

---------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Michelle

Fy för fan! Usch!

På dom bara! Kramar Michelle

2010-05-21 @ 22:22:22
Postat av: tessan

vem fan säger de?

2010-05-22 @ 01:05:35
Postat av: emma

folk har en tedens att lägga sig i saker de inte har att göra med. skit i dem bara

2010-05-23 @ 14:40:00
URL: http://emmakri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0