^^halsfluss??

min hals dödar mig.. tror det är halsfluss på g...
-inte ens halstabletter räddar mig från denna smärta.
+ att tanten på apoteket sa att jag inte får äta vilka halstabletter som helst, bara för att jag ammar. Och självklart dom jag får äta hjälper inte.. måste ha de starka..
Tacka gud för att det finns Tea iaf!! (:
Föresten, nu har formen till Edin's dop-present kommit :) Han kommer älska den(sen när han blir gammal till att förstå det). Bästa presenten forEver!! Önskar att jag också hade fått det när jag döpes.. men, jag kan ta användning av detta också :*)



-ska göra smycken sen. :)

Ni vill kanske veta vad det är.
gå in på denna länken: www.lifestone.com så förstår ni.



Men härmas inte!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0