föresten...

det är inte så jobbigt att vara förälder.. !!??

är så trött på alla "dumma" frågor som man får höra som förälder/förstföderska..

-får ni sova något om nätterna?
-skriker han mycket?
-hur ont gjorde det att födda??
-ammningen kommer göra ont!
-du kommer se förjävlig, och kommer aldrig få tid till dig själv.

varför låter alla frågor/påstående så jäkla negativa??Varför inte vara lite positiv??

-vad kul att du ska bli mamma. :)
-han ser jätte snäll ut :)
-det kommer kännas att födda men det är inget man ångrar :)
...(något sånt)


Kommentarer
Postat av: camilla

håller med... det är standard frågorna man får när man träffar folk ! SUCK!!



och nej de är inte så jobbigt som man fått höra att vara föräldrar !! vi ska va glada att vi fått så snälla barn my :) :)

2010-05-31 @ 09:29:39
Postat av: Sanna

Visst är det tråkigt! Jag har fått samma frågor och påstående. Nu vet jag ju inte hur vår bebis komme bli, men jag kan bara tänka mig att det mest underbaraste som finns är att få bli föräldrar...

2010-05-31 @ 14:30:20
URL: http://lskadefamilj.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0