Då var det måndag igen.

Helgen gick alldeles för snabbt. Vakna imorse av att D´s alarm  på klockan går.
Jag tänkte bara att.. åhh nej! har han glömt stänga av larmet denna helgen också. Men nix.. Det var måndagmorgon och D skulle köra till jobbet
.

Så det var bara att försöka sova om utan honom.
Men blev inte såmycket sömn.. Edin vaknar 6.40 och vägrar somna om, så det var bara att gå upp..

Men tackar gud för babysittern :) -Satt Edin i sittern och jag kunde diska, äta frulle och städa undan lite.



Nu ligger han i vagnen bredvid mig och sover gott.
Så jag fick lite tid över till bloggen idag också :)

tio min. efter:
Edin vaknar och gallskriker. -han drömmer-
Sen slår han upp ögonen och skrattar! underbart. Nu sitter han i sittern och pratar.
-min underbara son- 
(´v´)
Edin.Viggo.Max
 v   


----------------------------------------------------





    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0