Äntligen fredag

Då var det fredag igen.
Det betyder helg och min älskling slutar tidigare från jobb :) och tar helg med oss.

Hade tänkt att jag skulle ta en barnledig dag imorn och åka till ystad men börjar vela.
-tror inte jag kan riktigt slappna av och ha kul. Kommer sakna mitt lilla charmtroll förmycket!
men om jag kan få med mig D´ så kan båda hänga med. :)
det känns bara som 11 veckor gammal är förtidigt för barnvakt. (för min del iaf)

Men det kommer fler tillfällen till barnledigt och det kommer jag vara någon gång..

vad händer idag då?
Ska ta en fika och en runda i stan med Emma&Lykke-Li kl 13.
Sen kommer D´ hem kl. 15 ochdå ska det mysas.
Tänkte beställa thaimat(får se hur det blir) idag:) Mums..

----------------------------------------------------------------------------------

Igår så upptäkte jag att lillaE´ låg och kolla på sin ena hand. :) han såg väldigt fafinerad(osäker på stavning) ut och idag har han legat och *vinkat*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0