30.5-2010 ...(argt inlägg)

Idag är det min första morsdag..
-Magiskt när man tänker på det.. Men den har inte varit lyckad!
Hade så höga tankar om denna dagen, och ALLT sket sig..
..Skulle till NovaLund med familjen, ha riktigt mysigt.. men,,. så blev det inte.. istället har vi varit innanför våra väggar i vår jätte röriga lägenhet(som jag inte har orkat städa,,. så då händer det inget)..

Men som vanligt så hade jag väl förhöga förväntningar.. hade helt enkelt hoppats på någon "gåva" eller bekräftelse på att jag är en bra mamma..?!. -tårarna rinner längst mina kinder-



-Och att du har måga om att säga att jag kanske borde prata med KJELL?!- din j*vla k*k!!!
(obs.. Lite arg?! KANSKE!)

och sen tar du mitt allt ifrån mig ännu en gång.. och säger att jag behöver ensamtid!!!!!??
-ser ni något fel i detta? så komentera då.. smyg inte bakom min rygg!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0