jag gjorde det..

japps, nu har jag gjort det.. och jag kan inte ändra mig.
-utan att tänka efter så klicka jag hem "Sheer Cover´s startpaket"
har länge funderat på att skaffa det, men mitt "förnuft" har stoppat mig från att ta upp luren när tv-shop kommer i rutan. men denna gången så gick jag in på deras hemsida(farligt) och klicka hem det..

men först så googla jag det och kolla forum om det var något för mig.. och alla var väldigt nöjda med det så *jag bara tuta och körde*. (vad skulle man gjort utan google?)



Någon som har testat Sheer Cover?


Kommentarer
Postat av: Frida Gustafsson

ja, och de är super!

2010-03-25 @ 08:28:20
URL: http://gurraschon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0