Förlåty!..

Har faktist haft fullt upp..
Massa student"fester"(som nykter-mamma) och sen har man fixat med lillkillens dop.
Blev av 90 bjudna, 78 st glada dopfirande. Som vi tackar glatt för :)
(
har tyvärr inga bilder från dopet inu, men det kommer)

haft svårt med tid att sätta mig vid datorn och blogga..
men ska gott göra er med fina bilder och inlägg ;)

--------------------------------------------------------------------------------------

Då var det onsdag, och änu en dag utan solsken.
-blir så deppig på detta..
vill kunna njuta av min mammaledighet i solsken och få lite färg och äta ton vis av glass.. !

Men nu har väder-folket lovat att solen ska komma imorn.. och det hoppas jag stämmer för nu har jag planerat efter vädret. Blir en fika i stan och förhoppningsvis en vicit med "mina-mammorna"

Men idag blir det städning och kanske lite slössa med-skattepengarna :)
-Vill få ordning i lägenheten-

-men nu ska jag duscha innan min skatt vaknar.

Have a nice day people!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0