Hej Onsdag!

Ja, då var det onsdag idag igen, lilllördags som det kallades innan.

Idag har jag packat färdigt bb-väskan :)
-klapp på mitt huvud-
Men som jag trodde så fick inte allt plats i skötväskan, så det blir två väskor. Men, så kan det väl gå. Man är två in till bb, och tre ut <3

I bb-väskan "till lilla E".

Filt till lilla E
blöjor
våtservetter
body stl.56
sockar
Joggingdress stl.56
babyolja
babyschampoo

Väska nr2 "till mammaMy".

Ammningsinlägg
Nattbindor
tandborste+tandkräm
hårborste
bok
hårtoffsar
mjukisbyxor
t-shirt
inneskor
glasögon
scampoo+balsam+tvål
deo

leg
gravidmappen
kamera
mobiladdare

Har jag missat något viktigt så lägg gärna en kommentar ;)




(10 dagr till bf
idag <3)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Naw ska han ha bodyn som ja köpte :)

2010-02-10 @ 16:17:41
URL: http://thereserobles.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallå du! Snart dax. Vad skönt. Låter lite snålt med bara en body. Och ta med en storlek 50 oxå. Minst. Hur stora dom än beräknas vara så är dom alltid så små när dom kommer. Sen ska det kräkas och bajsas lite oxå =) Annars låter det väl bra det du har packat. Det blir väl när som nu? Slemproppen hade väl gått? Spännande. Lycka till.

Kramar i massor, Emma

2010-02-10 @ 17:12:38
Postat av: Michelle

Vännen... Glöm inte penna!! :D och dig själv o Daniel!!!

2010-02-11 @ 19:43:07
Postat av: Sofi

Ska inte mys lilla bebis ha någon napp eller en snutte filt att mysa med när han kommer ? för de har du glömt...Kram ta hand om dig sofi

2010-02-15 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0