Det var ett tag sen..

Jag ber såmycket ursäkt för jag har varit så dålig på att skriva här. Men..

Ja självklart så finns det ett men med ;)
Har verkligen inte haft tid att sätt mig och skriva, och inte ork iheller egentligen.,

Börja jobba i dec, som ni säkert läst innan.. och det tog på mina krafter positivt.. Så när man kom hem efter en 6-7 timmars jobbdag så var jag helt slut och sen hade man ju fortf sina "sysslor" att fixa här hemma.. Ja ni vet..
Städa , diska och laga mat.

men nu har jag slutat jobba för en vecka sen. Nu ska jag göra mitt bästa för att hålla denna bloggen i livet, eller ja tills något annat som tar min tid kommer. :D

-----------------------------------------------------------------------

Nu är det inte långt kvar till man blir mamma iheller. :D ÅHHH, som jag längtar!!!

Den berömda
slemproppen har gått för mig, eller iaf en bit tror jag.
men som ni säkert vet, så kan det kvitta.. han komma efter bf ändå. Så egentligen betyder det inte så mycket.
Men så rädd jag blev när jag upptäckte att det "rann längst mina ben"

-Jag satt(läs: som vanligt) och prata med
Therese och från ingenstans så skulle jag gå och ta en glas vatten. Så jag reser mig upp ur soffan och då känner jag att det rinner längst mina ben :O
-Tess... du... det rinner längst mina ben säger jag i chock..
-vad ska jag göra?
Therese bara.. -GÅ OCH KOLLA, sen ring din mamma och fråga och sen ringer du mig igen!!!
som en lydig och chockad hund ringer jag till mamma..

-jag tror mitt... vatten har gått.. eller nja jag ... vet inte!"
mamma - vad säger du?
-jag tror mitt vatten.. vad ska jag göra?
mamma lugnar ner mig och får mig att ringa till malmö bm-mottagning och prata med någon där.
hon sa att det var ingen fara och att det antagligen bara var slemproppen..

så var min dag när slemproppen gick :P!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0