Hej Måndag!

Hur har eran helg varit?

Min har varit si sådär då då! Haft min syster på övernattning och grillmys, men såklart finns det minus med en si sådär helg såklart!

Massa bråk med sambon och tjaffs..
Min sambo är ABSOLUT ingen dröm alltid,. Finns det fortf några drömprinsar? såfall tipsa mig.. jag är i stort behov!!

han ska :
-kunna ta disken utan man säger till
-inte sitta vid datorn hela j*vla dagarna.
-kunna ta sonen i vagnen och gå en runda så jag kan få sköta om mig själv
-han ska vara påhittig och gilla små utflykter ibland.
-visa att han vill ha mig och speciellt att han tycker om mig.

usch kan hålla på hela dagen..

Man kanske ska fundera riktigt mycket på att fortsätta leta efter herr drömprins,.. ? Eller nöja sig med resten?










Kommentarer
Postat av: emma

fan vad tradigt att han inte blivit bättre

2010-04-26 @ 18:12:53
URL: http://emmakri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dessa Killar finns det kan jag lova dig :)



påhittigheten e väll de jag har svårt med.

2010-04-27 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0