Grattis Syster-ryster!

Idag fyller min lilla-syster år idag :) GRATTIS PÅ DIG SOFIA!
Så idag blir det en runda till sjöbo på kaffe och kaka i systerns vackra etta.
-Men hon vet inte att vi kommer.. mohaha! (hoppas hon läser detta imorn.)

Men innan vi tar bussen till Sjöbo så blir det mammaträff hos Emma.k&Lykke-Li ! Så Ida&Elin hämtar upp oss utanför porten
kl 10.15 sen blir det ett stopp till hos Emma.g&Ellie och hämtar upp dom innan vi går till vårt slutliga stopp. :)
-blir säkert lika trevligt som alltid ! :)

Så för att jag skulle hinna med allt idag, så fick vi gå upp 07.00, så jag får i mig
-frulle och kaffe
-betala räkningar
-blogga
-går oss ordning
-packa sova-över-väskan



Men nu börjar klockan bli mycket..
Men ha en bra dag mina vänner!

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0