Detta visste ni kanske inte?

Vem gillar inte 50 personliga frågor?

1. När grät du senast?
-
Räknas grädje tårar? Iså fall för ca 30 min sen. Edin(min son) log så då kom det några krokodiltårar :)

2. Har du lätt för att bli kär?
-
Nej det har jag inte, har svårt att ta nära människor urhuvudtaget.

3. Vilken låt är bäst just nu?
-
Whatcha say - Jason Derulo

4. Är du snål eller generös?
-
Nej snål är jag verkligen inte, är nog lite för generös

5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel?
-
Sarah Jessica Parker som skådis men Jessica Biel utseende mässigt !

6. Vilken är din absoluta favorit godissort?
-
lakrits helt klart!

7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen?
-
Jag e väldigt öppen som människa och pratar faktiskt nog om allt som går och prata om men öppnar mig bara för vissa, så kan nog säga att jag är lite av båda förslagen.

8. Vad tar du med på en fest?
-
ett riktigt glatt humör och goda drink mixar

9. Har du ett bra självförtroende?
-
njaa, det beror på när på dagen du frågar. På morgona så är det väldigt lågt och när jag är ute på stan så har det bottnat.. men på fest så är det nog förhögt ;)

10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller.
-
Usch, är så dålig på namn. men Tyra Banks och Gynning är snygga.

11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då?
-
Jag skulle hoppat i säng med någon snygg tjej, måste ju testa mitt nya redskap ;) haha!!

12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse?
-
vara sig själv till 100% och ingen cheesy raggreplik killar ! bara  "hej jag heter blabla och  jag tycker du är väldigt vacker "

13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut.
-
det finns ju så många, men en utav de killar som jag tycker ser bra ut är Måns Zelmerlöw

14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob?
-
Farmor (:

15. Hur ska du fira alla hjärtans dag?
-
Det var en bra fråga (: eftersom det är en tid dit så blir det svårt att vara exakt. Men förmodlingen blir det äta ute med älsklingen och sonen min :)

16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus?
 -
Lägenhet, en 3a för att "skrytta" lite (:

17. När drack du alkohol senast?
-
Ifredags, blev lite vin

18. Vad har du för märke på din mobiltelefon?
-
Har en Sony ericson, men ska snart uppgradera mig till en Iphone

19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad.
-
Min underbara familj kan alltid locka till sig ett brett leende :) sen har vi en riktigt lyckad utekväll med vännerna, och en tur i skogen på ryggen i full form

20. Bästa boken du läst?
-
Läser inte så värst mycket. Men när jag var garvid så läste jag Att föda. Den hjälpte mig igenom graviditeten/förlossningen. REKOMENDERAS!!

21. Nämn dina närmsta vänner.
Therese Robles, Johanna Ekstedt, Daniel ofcourse!! thanks for existing..

22. Vad har du för planer för denna dagen?
-
Ta det lugnt och njuta av det fina vädret. :) 

23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar?
-
Just nu är jag mammaledig, men jobbade som florist innan det.

24. Hur många barn vill du ha?
-
2 st,

25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)?
-
Ja, jag älskar min sambo/pappan till mitt barn. Men kärleken till min son är nog starkare. Kärleken till sitt barn är obeskrivlig.

26. Vilka länder har du besökt?
-
Polen, danmark, turkiet, Malta, Cypern, tyskland.. har säkert missat något.

27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg.
-
Falskhet, otrohet och folk som gör barn och djur illa

28. Brad Pitt eller Orlando Bloom?
-
Helt klart Orlando Blom!

29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut?
-
Möter upp vännerna hos någon, vi gör oss ordning och går tillsammans till någon förfest, sen blir det dans och glädje hela natten :)

30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken?
-
1 Mars / Fisk

31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv?
-
har inga problem med det what so ever, deras val..

32. Film hemma eller bio?
-
Bio

33. Vem fick du senast sms av?
Therese

34. Vem ringde du sist?
-
Therese, som vanligt (: vi pratar i flera timmar varje dag

35. Hur är ditt humör just nu?
-
Glad, men trött och en anning hungrig(blir inte så mycket mat för mig när man har en hängandes i brösten ;P)

36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då?
-
mina öron

37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans?
Japps, tillsammans näst intill gift.

38. Är utseende viktigt för dig?
-
Riktigt viktigt faktiskt .. låter säkert skit ytlig nu men utseende är viktigt ! Man behöver inte vara cp snygg men så länge man sköter om sitt utseende så !

39. Hur många konserter har du varit på?
-
är inte så mycket för sådant, men blivit 2 st, 50 cent o Beyonce

40. Något du inte kan leva utan?
-
Familjen och vännerna, dem betyder allt !

41. Nämn en låt som betyder mycket för dig.
-
kommer inte på någon nu..

42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig?
 -
Absolut tycker jag ! Ser upp till mina vänner mkt och dem ser säkert upp till mig också , alla har vi olika egenskaper som man kan tadel av ! 

43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då?
-
Ja, om jag hade fått ta med mig min familj.

44. Vad tycker du om adoption?
-
Tycker det är riktigt bra .. för där finns så många barn där ute som behöver en familj som kan ge dem ett tryggt hem och kärlek !

45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte?
-
Kärlek är det finaste man kan ge till en person, så det är absolut ok. Där finns ju alltid överdrivna åldersskillnader .. men är man vuxen så spelar det ingen roll iaf!

46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar?
 - 
Ja jag trivs bra :) Har allt för att göra mig lycklig.  

47. Hur länge varade ditt längsta förhållande?
-
Det är mitt nuvarande förhållande. 2 år och 2 månader men längre ska det bli!

48. Vilken är din favorit genre i filmer?
-
Komedi och skräck

49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik?
 -
Mischa Barton

50. Nämn 3 saker inte många vet om dig.
-
Jag möblerar om och inreder i mitt huvud var jag än befinner mig. jag har dyslexi och älskar naturgodis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0