21.4.2010

Helllloou på er!

Idag mår jag mycket bättre, men får nog klää mig varmt hela dagen.. för har tendeser till att åka på det igen. känner små spänningar.

Just nu sover min pluttis gott i sin vagn, :) så jag har hunnit med mycket idag.

har gjort:
[x] ätit frulle
[x] städat undan
[x] läst mina favo bloggar
[x] bloggat

ska göra(om jag hinner):
[x]laga kaffe
[>] dricka kaffe
[ ] diska
[ ] duscha
[ ] renbädda
[ ] fortsätta med inbjudan till dop
[ ] gå till apoteket
[ ] köpa fotoalbum

Nej, nu får jag skynda mig innan han vaknar.. hörde lite grymtningar från vagnen nu..


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja vad kul att du hinner med bloggandet igen!

Snart dags att träffas igen? När du känner dig ok :)

Snart åker Jakob. Den 25 Maj bär det av till Afghanistan :( Usch det är läskit!

Kramar Michelle

2010-04-21 @ 23:21:40
URL: http://michelllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0