Sorry !

Jätte ledsen att jag inte har bloggat något ihelgen, men den har verkligen varit FULLSPÄCKAD!!

Lite snabbt om helgenspravader..

Fredag: Bussen tog mig till malmö från sjöbo kl10:00, blev upp mött av Michelle o hennes kompis, kom in i skolan och satt mig i frisör stolen i 4 1/2 timme och blev permanentad.:) Blev väldigt skraj när jag fick se mig i speglen efteråt, såg ut som en puddel. Men idag är jag nöjd :)
Efter det så blev det en runda till åkarp(hans föräldrar) som sluta med att vi somna där.

Lördag: Upp med tuppen, äta frulle. Körde in i city(läs Malmö) blev en snabb shoppingrunda på Entré medans Älsklingen fixa lite ärende. Blev lite kläder(läs mammakläder) och behövde en rödklänning till kvällens festligheter.
När Älskling var färdig kom han och hämta mig, och så körde vi vidare till Alle(älsklingens kusin). Han hoppa in i bilen och så körde vi och hämta en tjomme till. Sen äntligen kunde vi ta oss över till dk som var bestämt sen länge :) Och i dk blev det "Christianias födelsedag".. väldigt skumt folk men trevligt hade vi.
Sen blev det fest(med röd klädkod) i ystad Hos Emmy och Joel.
Mycket hetsig Lördag blev det..

Söndag: Städsöndag. Massa ogräs som åkteväck på uteplatsen samt framsidan och inne stod Hemmafru Mig och laga söndagsmiddag. :) Blev baconlindad köttfärslimpa med potatis och grönpepparsås som vi bjöd på när Systern kom på besök.

Förstår ni nu att jag har haft svårt med att hinna blogga?

och inte nog med det. Tänkte blogga igår, men då fick Robles en idé att köra till Novalund. :)
Så blev en delvarv där, men ingen av oss var särskilt sugna på att shoppa kläder lr skor. Men blev andra bullar när vi gick in på GRANIT :)
MYCKET fint !

Höll på att glömma en saker.
En viktig sak !
Hade en vissning till igår på lägenheten. Och denna gången känns det som att dom kommer ta över den :)
och det bästa av allt, dom kan ta den när som helst :) Så då kan det kanske till och med bli flytt till Malmoe den 1 nov
så.. hoppas hoppas hoppas!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0