nu händer det. :)

Magen växer förfullt :) & nu är spökveckorna avklarade också.
Nästa blir ultraljudet den 21 sep. om exakt två veckor.
Mitt första. :)
sen har jag ju mina funderingar på att ta en runda till Emmakliniken och fixa 3D bilder på vårt pyre :)
Hur fräckt hade det inte vatt? Blir iaf något fint att visa när "pyret" blir större :)

v.16+5

nu går tiden snabbt :)
visst ser den mysig ut?

.................................................

Något som ekar i mitt huvud är en speciell menning som jag hörde i sommras av en gravid tjej som satt och prata med sin kompis..
kompisen: - åhh, jag vill också bli gravid!
gravida tjejen: - graviditet är inte så roligt alltid..

Och då tänkte jag.
- vill hon inte vara gravid, men det verkar så underbart..
men nu vet jag..
Graviditet är mysigt men jätte tufft/jobbigt..
jag menar..
: spyr upp maten man har först och främst kämpat att få i sig..
: springa och kissa hundra gånger om dagen..
: humörsvängningar..
: trötthet

MEN...
efter detta så kämpande så kommer en ängel in i ditt liv som du aldrig vill släppa taget om..
LOVE!



hörs ;)


Kommentarer
Postat av: Misse

My, mysigt att du äntligen fixat en ny blogg. :)

2009-09-09 @ 13:32:48
URL: http://michelllan.blogg.se/
Postat av: Frida Gustafsson

Grattis till Bebben! Hoppas allt går bra :) Kram Frida

2009-09-09 @ 13:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0