gympapass

ja idag så kickar bebben på som aldrig förr. Han/hon har hållt på och rört på sig sen jag vakna idag. Men inatt så fick jag springa på toaletten tre gånger så har väl haft ett pass i natt också. hehe.

Igår så la min älskling och pussa på magen och prata bebisspråk med bebben,. :) Mys pys !
Så nu äntligen tror jag att chocken har lagt sig och vi börjar förstå allvaret i vad som kommer hända om några månader. :)
Och barnsäkerheten är på topp.

*Kombin(bilen) är fixad
*Större lägenhet, (statsbo läget är klaaaaart)
*Vagnen är på hemväg
*Alla pappir till lägenhet bytet är fixat

nej nu måste jag hoppa in i duschen för snart kommer Katta på besök. :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande, ni är flitiga :D

2009-09-16 @ 11:24:56
URL: http://thereserobles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0