babyblue! ;)

Igår var då ultraljudet :)
och vi fick se en sprallig liten pojk som ville tydligt visa upp sitt paket.

Sköterska sa att
"Ni har en pigg och väldigt livlig frisk(på det hon kunde se) liten söt gosse"
Han är just nu 18,2 cm(som sin pappas vänster hand) , och allt såg normalt ut. Moderkakan satt högt(pågrund av min längd) och såg fin ut.
Lille Wille/Emilio trivs jätte bra i mammas mage, och leker runder.

Blev två fina bilder på vårat lilla "spöke" och dom var lätt tagna. Han ville tydligt visa upp sig, och visa sina små söta fötter och händer som var överallt.

Har inte lagt upp ultraljud bilderna, men ska göras idag när Älsk kommer hem från jobb.

Men kommer har bilder på kläderna vi köpte igår för att fira. :)

sött sött sött!!

Ni ser en:

"tröja"-Svart body med Gitarr tryck . Ålhens
Byxor: Mörka jeans . Ålhens


 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh, en pojke :) Grattis!!! Tänkt på fler namn än Wille/Emilio? Kram kram

2009-09-23 @ 11:43:20
Postat av: Cincy/Monica

Det är häftigt med ultraljud.

Ja vår BF ligger mellan 090216 och 090221. Får se vilket som ligger närmast. =)

Jag är osäker på vad jag såg på UL vad gäller kön och väljer då att inte gissa iallafall utan det får bli en överraskning.

2009-09-24 @ 15:52:10
URL: http://ettpyre.wordpress.com
Postat av: Petra

Å en sån body vill jag med ha men vi har inte Åhlens i den här skithålan! Den va jätte söt ju....

2009-09-24 @ 23:43:55
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0