lite intressant msnsnack.. haha!

Så här kan Mitt och Thereses morgonsnack låta ibland..
haha!!


Först min förklaring på Yogurt. Frågan var : 

Mysis, säger:

hur stavas y-ogu-rt?
du vet typ.. frukostfil
men inte fil..
fattar du?

Tessan säger:

haha ja vet inte

Mysis, säger:

 vilken fin förklaring,, haha!!


Sen nu kommer det som blev så bloggvärt

 

Tessan säger:

haah verkligen

pömsig ögat.. gääääääsp

Mysis, säger:

 pömsig??hade du sex inatt?

Tessan säger:

haha ja med mig själv i så fall
pömsig = trött

Mysis, säger:

 hehe.. men tessan, det ville jag inte veta..

Tessan säger:

haha

Mysis, säger:

 nej. pömsig=sexuelltutmattad..

Tessan säger:

haha nej de betyder trött

Mysis, säger:

 nix i pix!!
slå upp det, du som sitter i skolan,,

Tessan säger:

jooo haha ok
http://sv.wiktionary.org/wiki/Diskussion:p%C3%B6msig
(hon skicka en länk) 
hahahaha

Mysis, säger:
(jag läser länken)
tyvärr så gjorde det inte mig mycket klokare..

Tessan säger:

haha men de va kul och läsa
de betyder att på barnspråk är pömsig trött jag vill sova alltså. det kan även betyda utmattad, sexuellt eller inte

Mysis, säger:

hehehe.. så då hade du haft rätt om du var ett barn

Tessan säger:

haha jassp

Mysis, säger:

wiiihoe!!!
jag vann.. jag är smartare än dig!!!

Tessan säger:

haha

Mysis, säger:

detta måste man nästan blogga om


Och så blev det.. hehe!
vad tycker ni? vad är pömsig engentligen??

(jag ursäktar hur texten blev..)


Kommentarer
Postat av: Emelie Frantz

Hej gumman!!!

miss you så in i också!!.. lova jag ska ta mig till malmö så fort jag har varit i polen...

hur går det annars nu då?

allt ba och så

puss love <33

2009-10-15 @ 12:51:17
Postat av: Sanna

Pömsig = Sexuellt utmattad!

2009-10-16 @ 15:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0