Kattbajs?

Hej alla bloggisar !

Hur har eran start på dagen varit?

Själv så vakna jag med en konstig doft i näsan. Som ni alla redan har anat antar jag, eftersom det står i rubriken så hade min kära kattsambo bajsat på golvet i sovrummet ?! Som hon aldrig gjort innan, men inte för att det var det värsta. Det var sten hårt, så jag menar det måste ha legat där hela natten och min kära sambo/pojkvän gick till jobbet imorse, så han måste ju ha "hoppat" över det. och det var rätt svårt att missa det så då har han väl låtit det ligga till jag vakna så att jag kunde ta upp det och slänga..
Är det konstigt man blir irriterad på hans sätt??

Men tack vare.. lr vet inte om man kan tacka bajs?? Men iaf.. nu är jag pigg och vaken. Har fått i mig lite frukost som blev

Frukosttips??
-vaniljyogurt
-linfrö , en hand.

(lätt och gott)

men det var inte det jag ville förmedla.. hah!
Utom att jag har hittat städknappen.. lr iaf humöret..
så idag ska jag plocka undan så det blir "roligare" att packa när flyttlåderna kommit..

kanske borde göra det nu ??


eller ska jag fortsätta ett tag till och kolla när Isadora (min katt) jagar fluger utan framgång?? hahha!
Nej lite plock nu och sen lite bloggandet till och sen fortsatt städning-
Yeah, låter som en plan.
Ciao vänner!




Kommentarer
Postat av: sofi

My håller inte ni på att paka så ni kan flyta?? För de kan va därför din kisse har tyvärr bajsat på golvet, Katter göra konstiga saker när de inte ser ut eller är som de brukar vara. så Tips om de upprepar sig så ha kissen på ett ställe där ni inte har börjat paka en och så. har själv haft dom problemen med pysen så på nätterna måste han bo på natten just nu för vi ska tapesera i några rum...Eller kanske behöver en låda till...bara några små tips kramis

2009-10-16 @ 13:34:13
URL: http://sofidahringr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0