herr ko släng dig ivägen.

hehe, ja precis kossaMUMU. Nu är du ute på hal is..
My kan också göra mjölk.. hehe!

Ja ni läste faktist rätt.. Min bröstmjölk är kommen.
Igår kväll när jag hade Mimmi-syster på besök så tyckte jag det blev lite vått under tröjan, och jovisst var det vått.. mitt vänstra bröst läckte :O Obsii..

Jag ringde till mamma pankikslagen..

Jag- Mamma, kan man få bröstmjölk nu??
Mamma(med lugn ton)- Det är normalt. Men ju mer du tänker på det, ju mer rinner det.
Jag- så vad gör jag??
Mamma- Du andas och köper inlägg till bh:n imorn.

Så det var inget ovanligt, men jätte jobbigt :O
Nu går jag och små läcker hela tiden.

Nästa köp blir inlägg i bh:n då..




Skånemejeriet; kontakta mig.. :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0