friends forever?

Vänner växer inte på träd..
nej, men visst.. 
... när man väl har hittat en sann vän så vet man !

Idag vill jag "blotta" min vän Therese. hehe.
Hon är en sann vän, en vän som man vet var man har, och kan inte tröttna på!
Hon kan man ringa om man har tårar i halsen som vill ut, eller om man stor tjutter och vill bara ha lite omtanke.

Min vän Therese är en morgon människa, så om man ringer på morgonen så finns hon nästan alltid tillgänglig i telefonen.
Hon kommer med tips och trix som man behöver i vardagen och i framtiden.

HON ÄR MIN VÄN!

(finns mycket att skriva om henne, men då blir min sambo ledsen i ögat om jag sitter och skriver här hela dagen och inte får något gjort i hemmet..)





Har ni också en sån vän?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw vad gullig du är ;) Knappt en bra bild men iaf :p Du betyder b mycket för mig också :D

2009-10-14 @ 12:44:06
URL: http://thereserobles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0