A man Experiencing Childbirth!

förstår ni vad jag menar när jag säger "aotsh"
Och där ska jag ligga om ca 130 dagar :O

Vi kvinnor är bara bäst. Utan oss så hade vi inte varit så många på denna jord, (kina kankse borde ta ner på kvinnor lr iaf födda max två barn i familj) .
Och ni män som säger att dom har högre smärtgräns än kvinnor, kan slänga sig i vägen.
Testa födda barn!!

(jag vet inte känslan inu, men man kan ju bara ana) Känslan är nog obeskrivlig..
..och efter den smärtan så har man ett litet pyre som är helt beroende av just dig..

LÅT MIG FÖDDA, SMÄRTA KOM TILL MIG!!! Vill ha mitt mirakel här nu.. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävla sjukt! men det är ju fortfarande en betydande stor jävla skillnad, han behöver inte trycka ut den också!

2009-10-21 @ 12:17:19
URL: http://thereserobles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0