update 13.37

Idag är det ingen bra dag för mig. Jag berätta igår för min sambo hur jag kände för svärföräldrarna, och att jag vil inte att dom ska lägga sig i mitt liv mer.
Och det blev inga bra miner kan jag berätta. Han mena på att hon bara ville hjälpa till.. jovisst men jag vill fråga om hjälp om jag vill ha hjälp!!

Daniel då börja också att klaga och höll med sin morsa. och mena på att jag var lat. så nu kommer jag nog åka hem till min kompis och bo där ett par dagar.

Och om dettta slutar med att jag blir ensamstående mamma så fine!!
Jag orkar inte ta hur mycket skit som helst!!!!!


Jag börjar till och med inse och tänka positivt på ett liv som ensamstående mamma!!!


Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

jobbigt:/ hoppas allt löser sig:)

2009-11-03 @ 13:56:32
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neeej, Men MY Vännen, Det grejjar ni! Det vet jag! Ring om du behöver!!! Kramr!! Michelle

2009-11-03 @ 14:51:14
Postat av: sofi

Men gummsan då.. Låter mindre kul! Finns här för dig om du behöver prata så som på gamla tider! Inget ska stopa MY Du / ni klarar detta :) STORA KRAMAR från sofi

2009-11-04 @ 13:53:49
URL: http://breezer.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0