Underbar dag..!

Bättre rubrik för denna dagen kan man inte hitta, jo men knappt. :P

Idag har jag haft spring i mina ben.
Blev en lättfrukost som bestod av flingor och en kopp tea, sen ner och ta bussen till Värnhem för att sitta som modell till Sara på Entré. :)
Temat för dagens makeup var 80 , 90tal :D 
80tal= Massa färger(pastel: röd , grön , blå) på locket och knallrosa på läppar.
90tal=punkrock stilen.. mörk och sotig makeup. Röda makerande läppar.
90tal= (nr2) naturlig makeup med brunatoner och omakerande läppar.

sen efter det så blev det en runda till triangeln för en fika med Sara :) skulle in och kolla hur jag bor men det hanns inte med, men finns fler dagar.



Blev tyvärr inga bilder men tyckte min förklaring förklara en del.. ;-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0