Solen skiner..

..i malmö idag :) Och jag är galet allert idag.
har stått och gjort omelett och bacon så här vid lunchtid. Nu sitter jag påklädd och väntar på att Mimmsan(min syster) ska ringa och säga att jag ska gå till triangeln. :D

Sen har hon packat med sig pyjamasen, för att hon ska nanna här :D
Imorn morgon tänkte jag bjuda henne på frukostbuffe i limhamn, hon ska bli riktigt bortskämd. tihi

Sen hade vi tänkt få färdigt målat här och fixa det sista som är hallen till sovrummen, så vi kan få upp sista sakerna där också :D Sen är allt gammalt uppe och då ska det shoppas nytt, som gardiner, mattor, lampor, tavlor. Sen blir nästa projekt Lillens rum :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0