Såg ni premiären av Ullared?

Nu har jag suttit och kollat på Ullared serien på Kanal5 play.
Det är så typiskt svensk, med glad och lite galna människor. Man blev ganska shoppningsugen men frågan är om man verkligen är så galen så man kan stå i timmar i kö ?

Har ni varit på Ullared någon gång?

Jag har haft turen eller oturen som inte varit där. Mamma mena på att jag och min syster hade bara sprungit och gömt oss eller hittat något att bråka om där uppe så hon har hittat någon passande barnvakt när hon varit där.

Men jag ska dit!! Har ju en del att shoppa till Plutt i magen så det blir nog en runda upp där innan jul.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det beror så klart på när man åker.. De få gångerna jag varit där så har vi åkt mitt i veckan tidigt och inte nära löning eller barnbidrag och jag har aldrig stått i några köer.. Ska bli roligt att veta vad Ida fynda där idag :)

2009-11-05 @ 16:56:25
Postat av: Emilia

Japp Ullared har man varit på.. Dock var det inte alls mkt kö när jag va där vilket var skönt. Var nån gång i somras. :D Säg till när du ska dit så kanske jag kan hänga på :D

2009-11-11 @ 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0