inte min dag..

hur är det med er idag?
men mig är det inget vidare!
Fick i mig en dålig pizza igår, så natten har varit väldigt otrevlig med många ofrivilliga toabesök.
och gott folk.. det är en myt att blattar/utläningar aldrig misslyckas med pizzor..

tips: beställ aldrig pizza på "Pizzerian nr 28" i limhamn!!!
-
ni får en kall och äcklig pizzan som gör att magen inte mår så bra..

men det är nog inte bara pizzan som har förstört denna dagen.. men är helt klart boven i största dramat!
mina hormoner är inte riktigt som dom ska iheller.. har säkert gråtet tre-fyra liter tårar idag. men om jag inte gråtet så har jag varit arg som ett bi..
och sen har jag en väldigt livlig bebis i magen som gör mig kissignödig hela tiden..

så för att sammanfatta detta så har det inte varit min dag idag!


Kommentarer
Postat av: emma

usck vilken skit dag... hoppas i morgon blir bättre krama

2009-12-01 @ 00:09:22
URL: http://emmakri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0