Home sweet home :)

Då var man hemma i malmöstad igen :) Som jag har saknat min älskling och självklart min underbara kattz också..
Ni som inte vet, så har jag varit i Sjöbo sen söndags. Haft möten och besök på bm så det var enklas att stanna över nätterna när man ändå skulle till sjöbo och fira farsdag.

Har varit en riktigt bra start på veckan :)
Måndagen starta med en frukost med lillsyrran vid tvn. Och sen blev det ett lyckat möte med arbetsförmedlingen. :) Nu ska det börjas jobbas igen, ska bara fixa mitt CV sen ska jag ut i den stora världen och jobba igen :-D

Och idag: Blev det besök hos bm. Fick lyssna på bebishjärta och sen mätte hon magen och allt växte som det skulle. :) Sen hade jag gått upp 4 kg. Så nu har jag sammanlagt gått upp 6 kg men mer kommer det bli- :P

Och när man kommer in i sitt hem så självklart ser det ut som ett bombnedslag.. Jag ställde frågan :

Var det så här jag lämna det??
Men självklart så gjorde jag INTE det.. Det var sambo som ställt upp, och han påstår att jag inte städar?!
HAH!
Nu har jag något att slå emot nästa gång det klagas från den munnen!!
Mohaha!!

Nu ska jag kika på mitt CV och se vad som ska ändras, men ha en fortsätt bra kväll mina trogna läsare ;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Sjukt bra att du ska ut och jobba igen :) Du ska bara se det jag har shoppat till MiniYou idag ;)

2009-11-10 @ 19:39:58
URL: http://thereserobles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0