En arg uppdate!

Nu ska jag berätta något viktigt.. Något ni som känner mig bra vet redan.. Men vill inte ha ovänner och just nu är det så att jag har tagit avstånd av en familj som jag tyckte om jätte mycket men dom kom för nära och dom la sig i förmycket.. !

OM JAG INTE FRÅGAR EFTER HJÄLP SÅ HJÄLP NI INTE MIG!!!
D
en ända som får gå över den reglen/gränsen är min MAMMA!

Och ju mer ni försöker hjälpa utan jag har frågat efter hjälp ju mer backar jag!!!

Jag och Daniel är vuxna, och man lär sig av sina misstag!

Och när det gäller jobb så är det på G!! Ju mer KAN jag inte säga..
NI vet inte hur det är att vara mig och om ni vill vara här för mig så vänta till jag frågar istället, eller små pikar kan ni ge mig men bara en!!!!!!!!!!

"LÅT MIG GÖRA MINA MISSTAG!"


Kommentarer
Postat av: Emilia

Helt rätt My! Skit i andras avundsjuka och pikar till dig... Det är ditt liv och ingen annans. Inom dig vet du sanningen att du kommer bli en bra mamma, inte perfekt för det kan ingen vara, men du kommer fixa det och lära dig massor på vägen...



Go for it girl! Jag önskar dig iaf all lycka o hoppas man får följa dig på vägen, nu under graviditeten och senare när pyret kommit till världen. Du har all styrka inom dig o komma fixa detta!!!!

Kramar

2009-11-03 @ 12:24:34
Postat av: Emelie Frantz Nilsson

Tycker du är riktigt modig/stark som vågar ge dig in i det här, och jag beundrar dig, väldigt mycket!!!

Tycker du ska skita i alla andra och köra ditt race, man har bara ett liv och det ska ingen annan få styra åt en... så stå på dig gumman...

Jag finns här för dig, du kan ringa exakt när du vill and i´ll be there när du än vill...

Saknar dig

pusspuss



<3<3

2009-11-04 @ 00:59:29
URL: http://emeliefrantznilsson.blogg.se/
Postat av: sofi

De som är meningen med livet att göra mistag och hitta rätt väger. Man måste få testa själv inom allt för en man vet om man kan göra så! Tyvärr förstår inte folk de. Kämpa på vännen ge inte upp du måste få testa dig fram inom livet de va som när man var lite man testa allt och de måste man göra när man är vuxen med! Kram sofi

2009-11-04 @ 13:58:57
URL: http://breezer.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0