27 november.

Idag ska jag på "mamma"fika med minbebis- vännerna :D

Det var tänkt att jag skulle shoppa lite smått och gott till bebis men så blev det så klart inte, för som vanligt så har jag inte fått in mina pengar på kontot.
Men förhoppningsvis så trillar dom in på måndag så då ska det shoppas :D
har en del kvar att köpa innan vår skrutt tittar ut. (L)

köplista:

Barnvagn [x]
Vagga [x] (min gamla)
Spjällsäng [ ]
Skötbord [ ]
bäddsätt till säng [ ]
bäddsätt till barnvagn [ ]
badbalja [ ]
Filtar [ ] 
Fösta bebissätt [ ]
Liggunderlägg till skötbord [ ]
Handukar [ ]

Amnings bhar [>]
bh inlägg [>]

.. ja och en massa annat.. men detta är väl det som jag ska handlas för denna lönen.

Nu ska jag göra min ordning, gå och träffa töserna snart :D Tar med kameran, ;) så ska jag lägga upp lite bilder sen :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0